Kosmetyki ,,John Frieda'', które podbiły moje serce.

Chciałabym przedstawić dzisiaj kosmetyki, które według mnie są świetnym produktem na rynku preparatów do pielęgnacji włosów. Mój naturalny kolor włosów to ciemny blond, którego od dłuższego czasu nie jestem wierną fanką. Włosy zaczęłam farbować już w liceum i niestety tego nieprzyjemnego obowiązku ciągłej koloryzacji włosów już miałam dosyć. 


Produkty firmy ,,John Frieda" poleciła mi moja szwagierka zapewniając, że regularne stosowanie rozjaśnia włosy na tyle, by zapomnieć o farbowaniu. Przyznam szczerze, że nie dawałam temu wiary ale nic nie szkodziło spróbować. Co się okazało? Fenomenalna linia produktów do włosów blond okazała się moim wybawieniem. Już od ponad roku nie muszę farbować włosów. Szampon, który zapewnia ciągle utrzymanie koloru. Odżywka, która sprawia że włosy są pełne witalności i delikatne. Spray rozjaśniający, który sprawia po prostu cuda. To niezawodny zestaw, z którym nie chce się już nigdy rozstać. Polecam je bardzo serdecznie wszystkim paniom, które z ciemnego odcienia chcą dojść nawet do bardzo jasnego blondu. Sekret tkwi w częstotliwości używania sprayu. Ja już otrzymałam satysfakcjonujący mnie kolor dlatego sprayu używam tylko na odrosty. Działanie jest doskonałe, a co ważne gama tych produktów jest dostępna we Francji jak i w Polsce.
Polecam bardzo serdecznie. 

Na rynku jest ogromna gama produktów tej firmy do różnego rodzaju i koloru włosów. Jednak nigdy nie spotkałam się osobiście z opiniami na ich temat. Jeśli któraś z was może je polecić bądź stanowczo je odradza, to proszę o komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ciąża we Francji, kilka ważnych formalności przed porodem

Aplikacja ,,amelie, l'Assurance Maladie", która ułatwi ci życie.

Wychowawczy we Francji